Wednesday, April 20, 2011

Salam Dari Batu Delima Zamrud...

Assalamu'alaikum.. saya adalah peminat batu-batu permata... batu permata yang menjadi kegemaran saya adalah Batu Permata Delima dan Zamrud. Ingin saya kongsikan bersama para pembaca sekelian koleksi-koleksi cincin batu permata delima dan zamrud yang saya ada. Saya juga berbesar hati kepada sesiapa yang berminat untuk memilki koleksi-koleksi tersebut dengan mahar yang berpatutan.

Saya adalah seorang yang sangat mementingkan seni kehalusan, dan setiap koleksi yang saya ada memilik seni kehalusan yang pada saya sangat mengkagumkan. Dan ada juga kisah-kisah menarik dan misteri disebalik setiap barangan koleksi yang saya miliki ini.

Kepada sesiapa yang berminat untuk memiliki barangan koleksi yang saya paparkan di blog ini sila hubungi saya melalui email atau boleh menelefon saya atau sms saya.

wassalam

No comments:

Post a Comment