Thursday, April 21, 2011

Batu Serai Hitam - Ibu Batu Serai... Maharnya RM480

Batu Serai didapati hasil dari ritual penarikan batu serai yang kebiasaannya di lakukan oleh mereka-mereka yang mahir dengan alam mistik. Dikatakan Batu-Batu Serai ini datang dari alam Bunian. Batu-batu serai terdiri dari pelbagai warna yang menarik. Dikatakan warna yang lebih gelap mempunyai khasiat yang lebih kuat.

Dalam banyak-banyak batu serai, batu serai yang berwarna Hitam sangat jarang dijumpai. Batu serai berwarna hitam adalah Ibu kepada batu-batu serai yang lain. Dan batu serai berwarna hitam ini memiliki khasiat yang tidak dapat ditandingi oleh batu-batu serai berwarna yang lain seperti aura penunduk yang tinggi, pendinding diri dari ancaman sihir dan khianat manusia, dan juga mempunyai khasiat yang tinggi didalam perubatan tradisional.

Khasiat batu serai milik saya ini adalah bersifat alami dan tiada unsur-unsur khadam atau jin. Saya sendiri telah beberapa kali mendapat petunjuk mengenai batu serai hitam ini. Dan kebanyakan petunjuk yang saya perolehi, batu serai hitam milik saya ini mempunyai khasiat yang tinggi didalam bidang perubatan dan penangkis sihir serta dengki khianat manusia... Wallahu'aq'lam.

Sesiapa yang berhajat untuk memilik batu serai ini, sila hubungi saya melalui telefon atau sms.







3 comments:

  1. Salam,

    Saya ada cincin batu serai hitam ni tapi hanya pkai je xtaw apa khasiatnya.

    ReplyDelete
  2. Sebenar yg menjadikan aura pengasih , penunduk , pendinding diri atau apa sahaja bukan kerana permata / kayu nya . Tetapi ia terjadi kerna khodam didalam nya . Tiada guna memiliki atau memakai permata yg kosong.

    ReplyDelete
  3. atas izin allah saudara khodam asbab sahaja

    ReplyDelete